Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, February 25, 2010

> baling bola berat

Lama giler aku tak main bowling
Macam mana nak main?
Budak kecik tu kacau…
Dia nak baling jugak…
Terpaksa la aku pimpim tgn dia setiap kali turn aku…

Dia ingat bola bowling ni ringan mcm bola dia selalu main tu kot…
Tapi aku kasi le jugak peluang sekali kt dia utk baling…
Ade ke nak sepak mcm main bola sepak tu…
Sepak pon tak berjalan jugak bola tu… hihi…







ni 1st time pegi main bowling setelah ada adam…
Tahun lepas bulan November.
Kat alamanda, putrajaya…
Tapi tak boleh nak concentrate…
Ke longkang je peginya…
Ni adam punya pasal la ni…
Act, aku bukan pandai main sgt pon… hihi…
Salah kan adam pulak… ;)



Nanti kita pegi lagi ye adam…
Tp kena tggu adam besar sikit…
Supaya larat angkat bola yg berat tu… ;)

Ade sape2 nak join nanti?
Meh kita buat tournament antara anak2…

No comments:

Iklan LR