Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, February 12, 2013

> travel sana sini

Salam.
sejak hubby bekerja di tempat baru ni banyak kali dah hubby ke oversea. Alhamdulillah, murah rezeki yang Allah berikan. Saya tumpang gembira walaupun kadang-kadang timbul rasa cemburu. Hehehe. Mana la tak cemburu, saya ni mana la pernah pergi luar dari Malaysia. Singapura atau Thailand yang dekat tu pun tak pernah jejak lagi.
Mula-mula sekali tahun lepas ke German selama 4 bulan dari bulan 4 hingga bulan 7, 2012. Siap kena puasa kat sana lagi. Lagi seminggu nak raya baru dapat balik Malaysia. tak lama kemudian travel ke Belgium pula. Kali ni hanya 2 minggu je kot. dah tak ingat sangat. lepas tu travel lagi, ke Portugal pula. Kali ni pun tak lama. Dalam 3 minggu. Sempat transit ke dubai. Masa travel ke Portugal ni masa raya haji. Terpaksa la beraya di sana. Dalam erti kata lain memang tak sambut raya la.
Dan yang terbaru hubby travel ke Denmark. Start semalam hingga 17 feb ni. Semoga perjalanan hubby selamat dan berjalan lancar.

DSC00465


1 comment:

Dimple said...

Bestnyaa!! saya pun cemburu lah..

Iklan LR