Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, July 17, 2012

> baju lama diberi nafas baru

salam.

baru-baru ni takde keje saya selongkar almari lama mak saya. banyak baju, tudung lama-lama mak saya masih simpan. selongkar punya selongkar terjumpa baju kurung yang satu ni. berkenan la pulak.

baju ni dah lama sangat. baju my sister yang sulung. baju zaman dia masih bujang. sekarang kakak saya tu dah berumur 40-an. umur baju ni rasanya mau dah berbelas tahun. tapi masih cantik dan elok. lagipun yang membuatkan saya nak ambil baju ni sebab coraknya. zaman sekarang kan memang tengah popular corak ni. rupanya corak polkadot ni dah ada zaman dulu-dulu. sekarang ni dia keluar balik.

tapi baju ni saya nak kena alter. bukan apa, saya tak suka lace tu, so nak kena buang dan nak tambah span kat bahu. yang lain ok.



































=)

No comments:

Iklan LR