Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, January 12, 2011

> tolong saya isi tempat kosong

nama anak saya yang sulung MUHAMMAD ADAM FARIS.

yang 2nd ni nak kasi nama apa pulak ye. ada idea tak? hubby berkenan dengan nama DANIAL. so, sekarang ni dah ada nama MUHAMMAD & DANIAL. cuma yang tengah-tengah tu tak tahu nak letak nama apa.

 

MUHAMMAD ______________ DANIAL

 

kalau boleh yang tengah tu nak mula dengan huruf A jugak.

tetiba nanti keluar perempuan macam mana? hehe… langsung takde fikir nama girl ni. tapi takkan kot, sebab dah banyak kali scan doktor cakap baby boy.

10 comments:

sakila's craft said...

MUHAMMAD AIMAN DANIAL...ok?

Aishah said...

Muhammad Adam Danial
kalau tetiba pompuan, ko letak la Nur Aina Qaseh.. :) ok tak?

Dimple said...

saya suka nama aniq. aniq shafi.

sakila's craft said...

MUHAMMAD AMSYAR DANIAL...cedapnya...lain dr yg lain...

Diamilikku said...

senang ahh kalau dah pilih huruf A....husna bukak web nama-nama islam atau muslim baby's name...banyak pilihan dengan maksud sekali...

rATu kEBaYA said...

Muhammad Uzair Danial... heh. sama nama dengan anak sy..

Farra said...

azhad...ajmal..ammar...

Nia said...

kalau muhammad danial aje pun sdp jgk..hehe..

Husna, saya dah ammend syarat contest,ramai yg komen psl umur tu.
Baby&Me Shopping Style Contest

shera said...

a'rasy danial
mcm sedap jek bunyiknye..xtau la pe maknenye

eB ezrin said...

adrian? :P

Iklan LR