Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, January 11, 2011

> ditelan mati emak, diluah mati bapak

macam tu la perasaan saya sekarang ini. nak cakap berterus terang takut ada yang terasa hati. tapi kalau tak diberitahu, saya pulak yang merana. tersepit ditengah-tengah.

 

saya masih lagi punya perasaan. masih bertolak ansur dan yang pasti sampai ke tahap ini saya masih lagi boleh bersabar dengan keadaan ini. tak pasti sampai bila kesabaran saya boleh bertahan. mudah-mudahan berpanjangan. Sabar itu sebahagian dari Iman.

 

sesuatu mesti dilakukan. takkan nak biar keadaan ini berterusan. yang menjadi persoalannya, sampai bila harus menuggu?

 

ada hikmah disebalik keadaan ini. ini saja cara untuk menenangkan diri.

6 comments:

Dimple said...

sabar dan tenang okeh.

:: HUSNA :: said...

insyaallah.. tq dimple

Nia said...

Salam ziarah Husna,
mungkin boleh cari orang yg dipercayai untuk menyampaikan ke? mcm saya kalau perkara tu berlaku kat ofis, saya mintak tolong bos..hehe

due date dah dekat ya, congrats ya! seronoknya tunggu baby kan.

Jemput join ya Husna
Baby&Me Shopping Style Contest

mamaaedrean said...

eh knaper nih?
care 2 share?

:: HUSNA :: said...

nia: byk hati yg nk kena jaga.. huhu..

due date mmg dh dekat. tggu masa je ni..
=)

:: HUSNA :: said...

mamaaedrean: eb tukar nama pulak ye. igtkan sape td. hehe...

tak boleh cite open. nk kena jg perasaan org lain. perasaan kita org tu buat tak endah je. huhu... sedih..

Iklan LR