Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, January 5, 2012

> alif muka masam tapi manja


Semalam lepas hantar adam ke sekolah, kami bawa alif ke klinik utk check up bulanan. Sekarang alif hampir 1 tahun. Berat 7.9 kg, tinggi 75 cm. Masih belum pandai berjalan. Boleh berdiri sendiri pegang2 meja atau kerusi saje.

Alif, saya rasakan terlalu manja. Saya nak buat kerja rumah pun payah. Pantang saya bergerak sikit, mula nak menangis. Asyik nak berkepit dgn saya saja. Masakan tak, dari baby sampai sekarang masih menyusu badan. Susu botol tak berapa suka. Setakat buat main2 boleh la. Lagi pun 24 jam dia mengadap muka saya. :-)

No comments:

Iklan LR