Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Sunday, January 1, 2012

> its 2012


Assalamualaikum.
Bangun pagi tadi tgk kat telefon, date dah tukar ke 1 january 2012. Saya tak rasa apa2 pun bila nk masuk tahun baru ni. Macam biasa saja. Ambang 2012 pun saya tak tunggu. Lepas solat isyak saya dan alif dah masuk beradu. Cuma adam saja beria ajak keluar nk tgk bunga api. Tapi belum sempat keluar dia pun turut tumbang. Hehe.

Seperti kebanyakkan org lain, saya juga turut mengharapkan tahun 2012 ini menjadikan kehidupan saya dan keluarga bertambah baik.

Happy new year everybody!

No comments:

Iklan LR