Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, January 9, 2012

> kuala lumpur dan shah alam

Sesekali saya terasa rindu betul dgn kuala lumpur dan shah alam. Al-maklumlah lama saya menetap disana dari zaman study hingga kahwin dan beranak pinak.
Saya mula dtg ke kuala lumpur pd tahun 1998. Masa tu study di institut kemahiran mara kuala lumpur yg bertempat di kg pandan hingga tahun 1999. Selepas tu saya sambung study di german malaysian institute di taman shamelin perkasa cheras hingga tahun 2002. Tahun 2003 saya mula bekerja dan menetap di usj, subang jaya. Tahun 2005 syarikat berpindah ke seksyen 27 shah alam. Saya turut berpindah ke shah alam selepas berkahwin dan menetap di sana sehingga april 2011.
14 tahun saya bermaustautin di kuala lumpur. Kini, 9 bulan dan hampir 1 tahun saya meninggalkannya. So far, kehidupan disini berkeadaan baik. Tapi rindu pada disana tetap ada.

No comments:

Iklan LR