Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Monday, November 16, 2009

> resepsi di changkat jering, perak

cite kawen adik aku tu lg ye...
hehe... x hbs lagi rupenyer...
tanggal 1 november 2009 telah berlangsung majlis resepsi bagi pihak lelaki pulak....
kitaorg pegi lebih kurang 6 buah kereta....
tym berarak tu hujan turun...
tp xle lebat sampai basah kuyup...
renyai2 gitu....
hujan rahmat......



2 orang pengapit ni, dua2 adik aku....
pengapit terjun.... dah xde sape yg volunteer...
semua makcik2 jer yg ade....





kat bwh ni gambar rombongan dari pihak kitaorg...
jiran2 mak abah aku n sedara2 dari kampung turut serta..





habis majlis tu kitaorg chow nak balik ler....
tp singgah kuale kangsar kejap...
hubby aku yg beria sgt...
nk mkn laksa & cendol kuale katanya....
sbb hr tu pernah singgah makan laksa kt kuale tu...
ummpphhhh.... sedappp...
tu yang nak repeat tu...



singgah kat masjid ubudiah, kuala kangsar....
solat jap ye.....
masjid yg selalu kat poskad atau kad raya kan....
mmg cantik masjid ni....





No comments:

Iklan LR