Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, November 13, 2009

> Labbaik Allahumma Labbaik....



alhamdulillah pada 23 oktober lalu kakak sulung aku dan suaminya selamat pergi ke mekah untuk menunaikan rukun islam yg ke lima itu...
baguskan muda2 lagi dh dpt rezeki nak kesana....
kiranya skrg dh nak dekat 3 minggu dorang disane...
sepeninggalan beliau ke mekah aku diamanahkan utk menjaga kesemua anak2 dorang...
4 orang semuanya... empat2 perempuan...
yang paling kecik 5 tahun...
paling besar form 4...
alhamdulillah... semuanya ok...
xde masalah...
insyaallah kakak dan abg ipar aku akan tiba di malaysia pada 7 december ni...
semoga semua urusan haji dorang disane dipermudahkan dan beroleh haji yang mabrur....
amin...

kat bwh ni gmbr masa dorang nk berangkat dulu...
tempat: kompleks tabung haji kelana jaya
tarikh: 23 oktober 2009, jumaat
masa: dari 6.30 ptg ~ 10.00 mlm










gambar bawah ni la kakak yang aku maksudkan tu...
kakak aku yang sulung...
ROZAINAH MOHD AMIN



bawah ni pulak gambar abang ipar aku...
ZULKIFLI ZAMBRI



ni gambar kakak aku dgn kesemua anak2nya...
time raya aidilfitri lalu...



act... tahun ni 3 orang family aku pegi menunaikan haji...
lagi sorang abg ipar aku jgk...
suami kakak (syida) aku yg no 2..... AHMAD SYAUQIE MOHD KHARIP
abg syauqie pergi dengan adik, mak, sepupu dan 2 lagi mak sedara...
pergi pada 4 november lalu....
semoga dapat haji yang mabrur jugak....
doakan selamat pergi dan kembali....




abg syauqi (pakai kopiah) dan adik beliau
check mn yang patut before daftar...


3 comments:

Diamilikku said...

hurm..parents kak su pun ke sana gak..
rasa mcm kak su pun nak cepat2 ke sana...
best kan dapat gi umur muda macam kakak husna

Fariena said...

syidah x ikut sekali ker? ala ruginyer.

:: HUSNA :: said...

kak su = insyaAllah kita doa2 semoga kita jgk dpt pergi ke sane...

kak ina = syida x pegi... buat rayuan x dpt sbb last mnt br nk pegi... lg pon anak dia kecik lg la...

Iklan LR