Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Tuesday, November 10, 2009

> sunyi sepi...

assalamualaikum...
lama benar rasanya x singgah mengupdate blog...
last entri pon bln oktober hari tu...
sekarang dh masuk bulan november...
aduhhh.....
aku kebizian sekarang ni....
mesti ade yg tertanya mane pegi tuan rumah ni kan...
sampaikan member jauh nun di selatan tanah air telefon bertanyakan tentang diri ini...
hidup ke lagi tuan rumah ni katanya...
hihi... amik berat jgk tentang aku ye....
aku sebenarnya bizi berfacebook....
hihi... tergelak kwn aku tu mendengarnya...
memang skrg gian betul berfb....
lagi pulak disana senang n pantas utk mengupdate....
sori kwn2....
dh berhabuk bagai blog ni kan...
dh boleh jadi rumah hantu pon...
hihi...
insyaAllah aku cuba update blog ni sekerap yg boleh...
ok nak pegi 'sane' jap... =D

Husna Milah Mohd Amin

Create Your Badge


YANG BAIK JADIKAN TELADAN
YANG BURUK JADIKAN SEMPADAN

4 comments:

mamaadam said...

samela kita hehe

:: HUSNA :: said...

ingatkan aku jer kena demam FB...

unwanted said...

kenapa aku je yang masih belum tergila² fb..:)

:: HUSNA :: said...

unwanted = ko blom kena dmm fb lg kot... :)

Iklan LR