Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Sunday, September 30, 2012

> sukan tahun 2012 sek. keb. pekan jaya

salam.

layan gambar dulu ye.



pagi tadi berlansungnya sukan tahunan bagi tahun 2012 sekolah adam di pekan, pahang ni. walaupun adam setakat masuk acara perbarisan, kami tetap datang untuk memeriahkan majlis. lagipun adam dah banyak kali miss acara sekolah kat pahang ni contoh majlis jamuan raya, majlis harijadi, lawatan murid prasekolah ke zoo kemamam minggu depan pun adam tak dapat join jgk. maklumla, sekejap sekolah kat pahang, sekejap sekolah kat perak. 

rumah sukan adam rumah merah atau syahbandar. jumaat lepas dah diadakan acara untuk prasekolah. adam tak mendapat sebarang hadiah. hehe.. balik rumah dia tanya saya. kenapa adam lari tak laju? kenapa adam tak menang? terpaksalah saya menjawab soalan yang diberikan dengan berhemah. takut dia tak boleh terima kekalahan pulak. tadi ada sembang-sembang dengan cikgu adam. ada kawan-kawan adam yang tak boleh terima kekalahan. tak dapat hadiah, dorang menangis. jenuh cikgu nak pujuk. macam-macam ragam budak-budak nak membesar kan.

takpe, next year adam cuba lagi ye.. jangan putus semangat tau.






No comments:

Iklan LR