Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, April 13, 2012

> T_T

Adam dan alif demam. T_T

Mereka berdua ni, saya perhatikan kalau sorang demam, tak lama lepas tu mesti sorang lagi akan demam. Kadang-kadang serentak.

Bila mereka berdua demam, nak-nak semasa ketiadaan hubby buat saya down sikit. Saya ni cepat risau bila anak-anak tak sihat. Tidur malam tak lena. Setiap jam saya akan check suhu badan mereka. Kalau belum sampai masa makan ubat, tapi badan sudah panas, cepat-cepat lap badan dorang dgn kain basah.

Tak dapat saya bayangkan kalau tika ini saya berada di pahang. Duduk disana dgn anak-anak sahaja. Mahu saya meraung dibuatnya. Itu sebab sepanjang ketiadaan hubby saya menetap di kampung. Ada jugak yg tengok-tengokkan kami anak beranak.

Jangan tak tahu yang alif sangat susah makan ubat. Baru sebut perkataan ubat, dia mula nak menangis. Nak tak nak kena paksa juga. Tahan saja la dengar dia menangis. Tapi lain pula dengan adam. Alhamdulillah dia takde masalah nak makan ubat.

Abah! Adam dan alif rindu abah kot. :-(

Doakan adam dan alif cepat sihat ye. Get well soon my dear..

No comments:

Iklan LR