Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Wednesday, August 24, 2011

> misi mencari baju raya

Tahun ni saya, hubby dan adam beli baju raya ready made saja. Tak teringat nak tempah sebelum ni. Tup-tup dah bulan ramadhan, mana ada tailor yg nk ambil tempahan lagi.
Hubby cuti hari ni semata-mata nak bawa kami anak beranak cari baju raya. cari-cari kat bandar kuantan ni je. Mana lagi nak pergi. Takkan nak turun KL atau shah alam pulak. Jauh bebenor tu. Tahun ni takde warna tema-tema kot. Mana yang berkenan, saya terus rembat je nanti.
Ok. Dah sampai kuantan pun. Misi bermula.
Nak tengok baju raya kami? Tunggu raya nanti ye. ;-)

P/s: entri ini dipublish dari telefon mudah alih.

No comments:

Iklan LR