Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Friday, August 26, 2011

> budak gemuk


ramai orang cakap alif gemuk. Hehe... Saya tengok biasa saja. Mungkin sebab saya tengok dia hari-hari kot. Alif takde makan apa-apa pun. Cuma minum susu badan saya sahaja. Nestum saya beri kadang-kadang. Bubur nasi langsung dia tak pernah rasa. Yang ni sebab mama dia malas nak buatkan. Hehe..

sekarang alif dah 7 bulan. Bulan lepas berat alif 7kg. Gigi dah mula nak tumbuh. Meniarap dah lama pandai. Baru-baru ni makin laju meniarap ke depan. Saya panggil menyulur. Ala, macam askar tu. Tapi saya lebih gemar letak dia dalam walker. Senang utk saya buat keje.

Sayang alif..

No comments:

Iklan LR