Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, March 12, 2009

> macam mana ye?

korang tau x macam mana nk putuskan hisap puting..
sape punye tabiat ni?
errmmm... lg mau tanya kn...
anak bujang aku tu le...
x kan aku atau hb aku pulak ....
aku try2 gak sorok puting si adam tu
tp x jalan...
menangis di buatnya...
bukannya ape.. x hensem la hisap puting..
lg satu nnt susunan gigi x cantik.. hihi..
nk pegi2 mn2 mesti nk bwk puting
kalau x meragam budak tu..
aku dh nekad sblm adam umur 2 thn aku nk stop kn
tggl lagi 6 bulan je lg ni..
tu la time baby2 dulu sape suruh ajar..
kan budak tu dh syiokk...
nak buat mcm mane ha..

No comments:

Iklan LR