Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Saturday, July 13, 2013

> adam dan ramadhan

assalamualaikum dan selamat sejahtera.

alhamdulillah, hari ni genap 4 hari kita semua yang beragama islam berpuasa. adam pun tak terkecuali. tapi adam baru dapat 2 hari. hari 1st puasa adam dapat bertahan sampai pukul 5 sahaja. memang sayang kan, lagi 2 jam lebih je dah boleh berbuka. tapi aku tak nak le paksa-paksa sangat. buat setakat mana yang dia mampu sahaja. lagipun time tu dia dah nangis-nangis nak minum. kesian pulak.

hari ni adam tak puasa jugak sebab dia liat bangun sahur. macam tu la kalau tidur lewat. kan dah susah nak bangun sahur.

okeylah, selamat menjalani ibadah puasa untuk semua. moga ibadah puasa kita diterima Allah SWT.

DSC01747

No comments:

Iklan LR