Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Saturday, February 7, 2009

> tershopping lagi

hehe... klu tgk n3 aku tu mesti korang dh boleh agak ape yg nk aku cite kn...
alkisahnyer.....
ni baru blk dr plaza alam sentral ni.. memula saje jer nk jejln window2 shopping... nk pi mkn sbnrnye. tp aku ni mmg pantang sikit... ade jer nk rembat... hawa nafsu tol la... tp sumenye tuk adam anak kesayangan aku tu... sejak ade anak ni klu gi jln2 mesti nk beli sesuatu tuk dia...
so ni la hasilnye... melayang lagi duit aku... mau ikat perut tgh2 bulan nnt... hihi...

kasut NIKE ni beli kt al-ikhsan...


suar jean

mesti korang heran kn. smlm br je beli jeans tuk adam. hr ni beli lg? tu la pasal... nk cite pon segan gak... hahaha... blk smlm smpai je rmh aku pon belek le brg yg aku beli kt jusco tu... chck punye chck jean tu tuk girl... hehehe. mana la aku tau.. aku main amik je... tgk cm boy punyer... try testing kt adam... longgar le plak.. small size tol la adam ni... so simpan je la tuk adam dh besar sikit... tu la sbbnyer aku beli lg hr ni...



No comments:

Iklan LR