Mukadimah

بسم الله الرحمن الرحيم & السلام عليكم
bismillahirrahmanirrahim & assalamualaikum...
Blog ini adalah blog persendirian. Mana-mana artikel dan gambar tidak boleh disalin dalam ape jua bentuk rupa sekalipun. Terima kasih diatas kerjasama anda.



Thursday, October 1, 2009

> cerita raya

orang lain semua dh cite psl raya kan…
aku jer yg lambat… hihi..
hari ni pon dh 12 syawal….
mcm mana nak mulakan ye cite psl raya ni…

tahun ni giliran raya kat kg hubby dulu…
pagi sabtu kol 6 pagi we all gerak balik ke kg hubby kt k.lipis pahang…
rancang kuar pagi nak elak jammed…
tp sama jgk… sampai kat tol gombak..
kereta dh banyak…
jalan pon slow jer sepanjang highway karak tu…
aduhhhh… tension dok dlm keta lama2…
bayangkan we all nak sampai kt kg amik masa dlm 7 jam..
selalu dlm 3 jam dh boleh sampai….
kesian hubby… penat drive…

raya tahun ni adam very excited…
walaupon dia tak paham lagi apa erti raya…
main mercun pon dh pandai…
tp mercun pop tu jer… hihi…

pagi raya bile pakai kan adam baju raya…
mmg dia suke…
songkok tak lekang kat kepala…
hubby nak g solat raya pon dia nak ikut…
nasib baik hubby kata dia tak buat hal time kat masjid…
bagus anak mama…

raya ke dua baru we all balik perak…
nak tgk baju raya we all…
jeng… jeng… jeng…



amacam? cantik tak?… hihi…
yg buat spoiled adam nangis…
aduhhh… rosak gambar…



we all 1 family bergambar dgn my MIL & FIL



lets go…
kunjung raya time…



adam dgn misi mengumpul duit raya sebanyak mungkin…
hihi…
=)

Selamat hari raya…

No comments:

Iklan LR